Juldagen

Hej alla glada!
Det var verkligen längesen jag bloggade nu, internetet ni vet.. Sist så var det ju min kära vän Charlotte som skrev världens gulligaste inlägg om mig. Hon är min äldsta vän och verkligen en sådan vän som alla borde ha. Du är bäst helt enkelt!

Igår så var det ju julafton. Kändes som en helt vanlig dag men en aning stressigare bara för mig. Julafton har verkligen gått ner sig. Är det för att man blir äldre? Eller någon annan anledning? Jag vet inte.. Firade jul hos mamma i Stockholm, det var väl rätt mysigt men det blir mer juligt att fira hos farmor som vi alltid brukar göra faktiskt. Bakade julgodis och sånt igår också, ingenting var gjort när jag kom. Ingen städning, knappt nån julpyntning.. Fu***** tired. Nej jag ska göra lumpen sen om jag ska gå på en sminkskola sen tillsammans med Charlotte och Lovisa då ska vi minnsann på tillsammans i en egen lägenhet. Helst vill jag ju flytta till Australien eller London eller L.A., får se hur det blir med den saken bara. Har så mycket jag vill hinna göra i livet alltså..

Gud vad jag skriver nu men har så mycket på hjärtat, haha. Snart kommer Charlotte, ÅH JAG LÄNGTAR! Har inte träffat henne på år och dar. Vi har så mycket att ta igen, det kommer bli en riktigt mysig vecka här i Stockholm! :D

Hörs senare, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0