Pluggat!

Hejsan!
Denna dagen har gått fruktansvärt snabbt faktiskt. Eller den gjorde inte det på skolan men så fort man kom hem så flög den ju bara förbi. Har i alla fall varit duktig och pluggat engelska idag, feta creds till mig, Emilia och Mimmi som satte oss ner för en gångs skull och gjorde klart det vi skulle göra. Det går banne mig lättare att plugga tillsammans än själv också tycker jag.

Sen så har jag och Emilia bakat lussekatter också, mumsigt på det. Plus att vi sett sista avsnittet som finns ute än så länge på "The Vampire Diaries", det var helt fruktansvärt spännande och jag kan knappt vänta på att få se nästa. Men det är just det jag måste göra för den kommer inte ut förrän i mitten av januari, kul!

Nu må jag lägga mig alltså, görtrött.
Godnatt ♥


Får avsluta med en fin liten bild på mig och Emilia sen i lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0