Dumma jäkla datah*lvete

Sitter med pappas stationära data idag och jag blir helt galen på den, aaah. Så jag måste få skriva av min ilska! Tangetbordet är helt stört, antingen fastnar H:et hela tiden och det blir väldigt många H:n eller så är det fast och det blir inget H över huvudtaget.

Plus att den låter som en jäkla flygmaskin och får sånna attacker ibland och segar total! Höuva, tacka vet jag min fina sony data :) den är mycket bättre. Bara att jag tydligen inte får surfa mycket alls på den suger då förstås :@

Nej nu känns det lite bättre och datan låter inte längre som en flygmaskin. Ska sätta ihop en inspirerande outfit på polyvore sen ska jag gå till köket och bereda en macka med "vitlök & örter" som pålägg. Men först ska jag se klart på en film som Natacha Peyre har lagt upp på sin blogg.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0