Godmorgon

Morning people!
Vaknade nyss, haft en hemsk dröm, har drömt lika förut massa gånger också. Jag tappar mina tänder, hur många lösa som helst, låg på marken och typ spotta
/spydde ut dem. Usch fyfan vad det var hemskt, det är inte så kul att tappa typ alla sina tänder må jag säga. Sen när man vaknar får man värsta paniken och känner efter så att dem verkligen är kvar och sitter bra, höuvva.
Sökte på vad det betydde och det var antingen otur eller förändring, great!

Nej nu har jag inte tid mer, vi ska ta och fixa oss för en härlig dag på stan, bäst för skolan att mina pengar är inne idag, jag börjar bli pissed! Det skulle ju komma i slutet av juni och nu är det faktiskt juli! Och jag jobbade ju i april!

Later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0