Grattis..

Grattis till min bror som tog sitt körkort idag, och på söndag ska han iväg till Arvidsjaur där han ska göra lumpen.

Idag har man även varit ute och åkt båt med Charlotte och Nikke, fulaste var ju att vi fick bli bogserade till land. Vi skulle bara stanna en sväng ute på sjön men sen stannade inte båten igen. Aah och sen när Otto kom fick Charlotte fyr på båten men sen glömde hon gasa så då la den av direkt. Senare åt vi pommes frites och korv, och jag råka göra upp nått avtal med nått jävla skit med mobilen ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH FAAAAAAAAAAAAN! Allt går åt helvetet alltså. Kvällen avslutades i alla fall med "Röd drake", bra film.
 
Sen så har inte min hals blivit något bättre snarare sämre..  Jag som prövat allt känns det som halstabletter, varm dryck, kall dryck, isglass, halstabletter från apoteket, gurgla saltvatten. Ingenting hjälper! Det bästa är ju pencillin men då måste man ju få det utskrivet, fast får väl dra ner till vårdcentralen om det inte blir bättre. Plus att min bror tjatar om att jag är hypokondriker, ofta säger jag. Bara för att jag har lite ont i halsen, struntprat.

SLEEP TIGHT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0