Fint väder, visst..

Var det inte utlovat fint väder för idag, värmebölja? Amen visst, här är det definitivt inte fint.
Svenska sommaren alltså, suck.. Åh vad jag vill utomlands nu alltså, ge mig lite pengar så jag kan åka till Grekland eller Ibiza kanske, det hade ju inte suttit helt fel alltså! Men man får väl försöka ta sig utomlands på oktoberlovet, men är inte Halloween då? Då kan man ju inte åka då ska man va hemma och klä ut sig bla och gå på party, jag ska banne mig ha en rolig Halloween i år! ;) Fast det var inget fel på den i förra året heller, då var ju jag och Charlotte på konsert :)

Men va i.. Vad snackar jag om egentligen, jag vet inte riktigt själv faktiskt. Mer än att jag borde gå och göra hårinpackning och ta mig en härlig dusch.

Nämen later då, puss!


Ibiiiiiizaaaaaaaaa

Ibiza såklart, och vad gör man där tro ;)

Skumparty! Men ta mig till Ibiza.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är folk som DÖR där för det är så trångt!

2009-06-22 @ 17:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0