Mornin'

Vaknade alldeles nyss i Ås hemma hos Marielle, trevligt. Igår kollade vi på en hemsk men bra film, "Pojken i den randiga pyjamasen". Den handlade om 2:a världskriget och om koncentrationsläger, så den var väldigt hemsk.
Får se vad vi hittar på sen men snart ska vi i alla fall äta en frukost, lite hungrig är man allt ;)

Drömde inatt att sommarlovet var slut och att jag började skolan det var HEMSKT! Jag sa - Men varför börjar vi så tidigt, det har vi aldrig gjort något annat år?! Jag har ju inte hunnit med någonting!
Så nu fick jag lite panikångest, blev lite stressad, jag måste göra någonting på sommarlovet jag kan inte bara slappa varje dag!

Nej nu får det va, hörs senare.Tcüss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0