I'm sick

Yo, varit vaken ett tag nu, från klockan halv nio för att vara exakt.. Kan helt enkelt inte sova, plus att jag mår sheeet, palla vara sjuk på lovet.
Har kollat på modeprogram hela morronen idag med : Star! och Top model 4 (en repris självklart.)
Sen sitter jag självklart och kollar igenom maaassa bloggar, jag har blivit fast i bloggvärlden alltså, but i like.

Ska nog dra ner på stan med Charlotte sen. Det suger ju bara att man är helt pank och sjuk plus blek som ett lakan. Men vem är jag att klaga :P

Får se om jag kommer med en dagens outfit senare ^^

Tchüss!


Kommentarer
Postat av: Lotta potta skaliga råtta

Fast jag kommer till dig istället ;)

2009-03-26 @ 12:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0