1 dag kvar

Åh jag är så spänd inför morgondagen. Har inte bloggat på hela dagen men min data har varit cp eller snarare bredbandet har varit helt stört. Jag har i alla fall inte gjort mycket idag, umgåtts med Sophia och Emilia. Sen så har jag sökt jobb på McDonalds så får se om det leder någonstans nu då.  Behöver verkligen ett sommarjobb!
Som sagt så åker jag ju till England imorgon och blir där i en vecka, det ska blir riktigt roligt!
Nu har jag checkat in online på ryanair, var lite läskigt att fylla i allt sådär själv i så fall nått blir fel men nu är det gjort och går inte att ändras.



London here wee cooome :D

pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

HA DET SÅ KUUUL! <33

2009-05-11 @ 17:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0