Godförmiddag

Halloj!
Här sitter jag och är vrålhungrig med stor V. Det verkar inte som om någon ska komma hit till skolan idag :( suuuG!
Vi kanske inte har några lektioner, nej nu blir jag nerVöös.. I så fall får jag steka mig köttbullar och spaghetti, har ju missat skolans lunch nu.

Annars sitter jag och kollar bloggar på bloglovin, beroendebegär alltså!
Dete är också bara 9 skoldagar kvar för mig tills jag åker hem, jippie. Sen den 5 juni tar Andreas studenten och jag vet inte vad jag ska ha på mig, aah.


Bjussar på en liten bild på mig själv. Väldigt blek men jag skyller på camen ;)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Åh, skönt att se dig :)

du är så fin :) <3

2009-05-25 @ 22:42:56
URL: http://charlottemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0