Hata hata hata tele2

Så jävla förbannad på tele2 just nu. Seriöst jag har knappt surfat alls denna månaden, i alla fall inte mycket plus att jag inte använt internet något alls på över 1 vecka!  Sen så laddar jag inte ner ett jävla skit, men enligt ****tele2 så har jag surfat för över 6 GB den här månaden alltså använt över 90 % av datavolymen! Nu får dem väl f*n ge sig! Så där har det blivit typ förra månaden med, jag surfar inte alls mycket har dem tänkt att man max ska få surfa 20 min per dag eller.
Nej nu är jag P I S S E D med stort P ! ! ! Ska ta och skriva ett trevligt meddelande till kundtjänst nu.

Btw, McDonalds blåbär/vaniljpaj är underskattad. Så sjukt god!

Sov sött, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0