Hej

Hejsan! Det var alldeles för länge sedan jag skrev ett blogginlägg nu känner jag. Men jag får ju aldig tid på veckorna att göra det känns det som. Umgås mest med vännerna hela tiden, och sen är det bara att sova nästan. Men jag får faktiskt helt enkelt ta mig tid :P.
Idag har i alla fall inte varit den bästa dagen på länge. Av många olika anledningar, dålig väder regn & rusk, riktig ful-dag osv.

Det som är bra i tillvaron just nu är ju att jag på måndag reser till England, det ska bli så roligt. Plus att jag typ bara har 12 skoldagar kvar innan sommarlovet drar igång. Jag längtar hem så!

Slänger nog in dagens plus gårdagens outfit sen.

Hade bra tchüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0