Hungry

Känns som jag håller på och bli sjuk eller så är det bara för att jag spänner mig och går runt med dåligt samvete hela tiden. Mår illa och fryser som jag vet inte vad. Det är iskallt här i huset även med tjock tröja på sig. Åt inte så jättemycket frukost men kände mig inte hungrig, men nu känner jag att hunger kommer krypande eller ja flygande :P, är riktigt hungrig nu alltså så jag får väl göra mig något att äta. Får kanske ta och gå bort till affären också, dels för att rensa tankarna och dels för att köpa mat såklart. Jag är sugen som bara den på glass också, så införskaffar nog en sån också.

Vet inte vad jag mer ska göra idag, känns bara som jag vill gömma mig under täcket och dö eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0