Min dag

Hallu!
Blev en senare träning än jag tänkt mig då jag fick besök av Sophia och Emilia men det var trevligt. Sprang väl slingan vid tre-tiden, fick en hyfsad tid hade nog gått lite bättre om inte halva vägen hade varit sunkig, lerig och blööööt! Usch säger jag bara. Sen körde jag 8 min legs, efter det självklart en lååång och hääärlig dusch :) Snacka döhungrig jag var sedan.
Då kom Emilia hit och vi käkade, sen kom Sophia också. Vi satt nere och snackade ett bra tag i köket, enda tills Sophia skulle tillbaka och kvällsfodra.

Nu var det inte så länge sen Emilia gick hem men vi har suttit och kollat på youtube. Alltså det finns en man där som fan är min idol, så jäkla rolig är han! Så jag sitter typ här och skrattar för mig själv.

Måste seriöst ta tag i mitt liv nu, jag bara är hela tiden jag måste fan ta och agera också! Blir fasiken förbannad på mig själv.

Nu ska jag gå och dricka litervis med vatten så törstig som jag är, tchüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0