Outfits

Var i stan i måndags och hämtade mitt pass, plus att jag och Emilia käkade underbar thai/kina mat på Asian Palace.
Då hade jag crocker jeans, jacka H&M, skor dinsko, väska indiska som jag fått från min bästa vän Charlotte, och jag kommer inte ihåg vad jag hade innanför jackan ;)
Jättedålig bild men ja.


Tisdag, lite dryga vanliga lektioner på skolan som vanligt. Pissväder också, så jag fick dra på mig stålhättedojjorna så jag inte skulle bli så blöt.

Jag hade på mig samma jeans som igår, jackan också för den delen, linne H&M, sjal JC
Strumpor åkte på senare då gjorde även stålhättedojjorna.

Onsdag, pissedagen nr 1.

Wrangler-jeans, linne från H&M, linne från bikbok, jacka H&M, efter första lektionen åkte istället en röd peak-jacka, som skyddade mot regnet lite bättre, på iaf. Självklart stålhättedojjorna med.

Det var allt jag hade att bjuda på idag.
Tchüss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0