Pluggar ekologi

Hejsan! Kom ifrån stallet igen för ca: 45 min sen, måste dit klockan 7 ikväll också. Så drygt!
Är tvungen att plugga ekologi också, men bortprioriterar det hela tiden, inte så smart kanske eftersom vi har prov på tisdag tror jag det var. Men ska sätta mig nere i köket och plugga snart, när jag käkar, är döhungrig!
Letar och letar efter sommarjobb, men som vanligt är jag ute för sent och det finns fasiken ingenting. Jag som verkligen, verkligen behöver pengar i sommar. Har ju tänkt börja med körkortet, köpa digitalkamera och framförallt shoppa :)
Jag tycker ju att något borde det ju finnas åt lilla mig, det skulle inte vara helt fel att få sommarjobb på ett café men tror inte det finns något i stan som behöver nån i sommar.


Såhär kan en ekologi lektion se ut :P

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: sophia

provet e la imon ? :P

2009-05-03 @ 19:56:06
URL: http://sophialovisa.blogg.se/
Postat av: Cornelia ♥

Usch jag hoppas verkligen inte jag har det :/

Åh tack!! Vad snällt <3

Ha en bra dag. KRAM!

2009-05-05 @ 13:38:35
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0