Uddevalla

Tjosan!
Har rännt på Torp en stor del av min dag, fika varvad med shopping, eh nej så var det ju inte riktigt eftersom jag inte hittade någonting. Så jag får banne mig ta och köpa mig lite smink på Åhlens imorgon, sista chansen sisådär.
Men en sak har jag i alla fall kommit underfund med under min vistelse här för denna gången, det är ju inte dåligt utbud på snygga killar här alltså! Sheisse, det finns ju redigt många läckerbitar att vila ögonen på ;)

Pratat med min favorit lottis i telefonen idag. Saknar dig som fasen! Snart sees vi :D
Sen bjöd mormor på en väldans god lasagne, min favoriträtt! Nu på kvällen har det mest bara blivit mys i soffan.
Blir ju bädden snart dårå, har fått sovit ut dessa dagar nu vilket är schööönt!

Men gonatt då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0