Väldigt dålig uppdatering

Först & främst hallå!
Har uppdaterat väldigt, väldigt dåligt på sista tiden. Jag har ju varit i en vecka i England utan tillgång till internet förutom en dag då. Sen så nu den senaste veckan har jag haft fullt upp och helt enkelt inte fått tid. Blivit sena kvällar varenda dag. Har varit ute på lite trippar så att säga.

Var nere på Jägersro i tisdags och kollade på Pramms Memorial, ett stort galopplöp. Åkte tillsammans med Mimmi och några andra, det var trevligt :)
Sen igår åkte jag hit till min mormor i uddevalla, tåget gick sönder mellan Halmstad & Falkenberg så då missade jag mitt anslutningståg från Göteborg och tåget blev 2 timmar fösenat! Vi blev bogserade enda till Göteborg! Men för att lätta upp stämningen lite i tåget så bjöd serveringen på allt förutom alkohol, haha ja det var det minsta de kunde göra i alla fall. Så jag roffade åt mig en chokladkaka.
Sen på tåget till Uddevalla träffade jag på en gammal tant som åkt med samma tåg som mig (det som var försenat.)
Hon började prata och beklaga sig lite, sen helt plötsligt började hon snacka om att hennes man gått bort för ett år sen och då började hon nästan gråta. Jag visste inte vad jag skulle säga, hemskt. Lite konstig känsla när en främling börjar prata om så personliga saker. Ja, man kan ju sammanfatta det som en händelserik dag.

Kan ta och berätta lite snabbt om min England-tripp i ett annat inlägg sen kan jag skaffa fram bilder. Plus bilder på allt stuff jag kom över inne på Primark, mitt himmelrike ;)

so long for now


Kommentarer
Postat av: Merna

söt blogg!

2009-05-22 @ 15:20:02
URL: http://mernakryo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0