Dags att ta sig i kragen

Tja!
Ligger i soffan och har kikat på The Vampire Diaries hela morgonen. Men nu hade jag tydligen överskridit gränsen för hur mycket man får kolla per dag, MITT I femte avsnittet, väldigt störigt! Jag var tvungen att vänta en timme för att sen kunna kolla igen, så jag får hoppas det går nu! Man blir ju helt beroende. Ska nog ta och göra mig lite lunch och sen kolla klart på avsnittet.

Sen är det nog dags för mig att ta mig i kragen och gå ut och springa. Det var ett tag sen jag sprang nu alltså.


Här tog jag en bild när jag varit ute och sprungit ute i regnet hemma. Fan då var träning det bästa jag visste, så härligt att springa hemma, men här... USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0