Dan före den stora dan :D

Tja!
Haft beep-testet på skolan idag, gick asdåligt! Men lika taggad inför morgondagen är jag ändå. För imorgon så är det studentfest på B&B. Det kommer bli AAAAAAWESOOOOOOMEEE! "yeah" - citerar Emilia Hansson.
Bokat biljetter till New Moon på fredag också, äntligen ska man få se den filmen. Som man längtat!

Sen så var det tjat om den där jäkla svininfluensa-sprutan och jag och Emilia ska inte ta den! Vi är ju coolast så är det ju bara. Ni kanske har hört ordspråket "de starkaste överlever", okej nu ska vi inte ta något förgivet men jag kan ju lika gärna dö i svininfluensan om det skulle vara så! Jag tänker i alla fall inte bli handikappad av den dära sprutan. Hmmmmpff!

Jaja nu ska jag sova snart eller nått!
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0