History Repeating

Tjenare!
Jag och Emilia har nyss kollat på 9onde avsnittet (History Repeating) av The Vampire Diaries. Detta avsnittet var så fruktansvärt spännande, och jag kan knappt vänta tills jag får se det tionde, får se om det blir ikväll, väldigt lockande må jag säga. Men sen är det slut på avsnitt :(, hoppas det kommer fler snart annars får vi antagligen vänta tills säsong 2 som lär börja efter nyår. Jag är nog lite besatt, men det är så sjukt bra! Får nog ta och läsa böckerna också :D




Stefan (Paul Wesley) i TVD är så jäääävla snygg! Ni ska bara se när han tar av sig tröjan, oooh lala!
Jag dör, han är nya läckerbiten alltså. Säger bara: Screw Edward, Jacob och alla andra hehe! Okej kanske inte Edward men :)

Ja men ni ska ju se mig och Emilia när vi sitter där i soffan. Vi sitter där och skriker och applåderar när pojkarna träder i bild. Det är helt sanslöst! Sen så har vi ju skyltar, och på dem står det ju självklart: "I love you Stefan!"
Ingen ironi alls, inte alls...

Men puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0