Taggad inför kvällen

Tjenna!
Nu var det ett tag sedan jag vaknade. Det är helt sinnes att vakna vid 8-9 tiden på en lördag faktiskt men så är det. Så jag har käkat frukost och faktiskt pluggat lite svenska, så jag är snart klar med frågorna. Nu ska jag och Emilia ut och gå en powerwalk sen så får jag träna BRAK och slänga mig i duschen.
För ikväll ska vi ut på krogen, taggad. Fast jag blir nog ännu mer taggad när det blir kvällen. Vi har bestämt att vi ska fula oss som fasiken på dansgolvet, haha vad kul det ska bli. Fast varenda gång vi bestämmer att vi ska fula oss går det ju aldrig som vi tänkt oss men men. Man ska inte planera för mycket för då går det åt helvete.. Det vet vi av egna erfarenheter..



LATER DUUUDES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0