Ännu en lördag

God kväll!
Inte haft tillgång till dator sen igår morse, typ.. :P Men igår skulle det i alla fall ha blivit utgång med det var pretty lame. Fast det var trevligt i alla fall att umgås med mina brudar! :) Blev inte riktigt som vi hade tänkt oss men sånt händer va. Det togs ju i alla fall multum med bilder, haha.

Idag har jag och Charlotte gjort massa fina dokumentärfilmer med mobilkameran min. Vi gjorde en varsin film till Felicia, Lovisa och Julia! Sen så har jag gjort några gobitar till brudarna nere i Halmstad också :)
Nu ikväll ska vi väl bara softa, det vi är absolut bäst på! Ska väl starta igång någon bra film, käka farmors goda chokladmuffins och bara mysa.


Oj glömde.. Dem 2 busarna till höger visade sina cribs på MTV idag också, lovely!

hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0