Hemma hos Charlotte

Hej här sitter jag hemma hos Charlotte och bloggar :)
Jag har nyss kollat på idol, duktiga flickor som har sjungit idag. Själv av brudarna så är Tove min personliga favorit! Tycker det ska stå mellan Tove och Erik i slutet.

Har gått på stan och planerat inför maskeraden som äger rum på lördag. Fan vad roligt med maskeradparty! Själv ska jag vara american football player, lite kul att vara något oväntat sådär. Inget vanligt som "sexig sjuksköterska", det där sexiga spar vi till halloween och då kan man få överdriva rejält också ;)
Köpte ju en svart ansiktsfärg till maskeraden som skulle vara vattenfast, men det kleta ju fasiken ut sig så fort jag petade på det, fan alltså!

No, nu ska jag kila!
HA DE GÖTT♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0