Jag hade en dröm..

Hejsan!
Haft fullt upp på praktiken hela dagen. Detta suger musten ur mig verkligen, men det är inte långt kvar nu! Fast jag har ju haft en super praktikplats så jag ska inte klaga. Just nu sitter jag och kikar efter den perfekta kostymen (till Halloween alltså) men det är inte lätt! Finns ju ingen sida som har just det vi vill ha till ett bra pris. Vi kommer vara så plastic fantastic om vi hittar en den perfekta klänningen alltså, perfect!

Måste berätta! Hade en väldigt sjuk dröm inatt. Var den ägde rum riktigt vet jag inte men vi var i alla fall i Charlottes lägenhet lite sådär från och till. Men helt plötsligt var det så att jag skulle på Green Days konsert men jag kommer självklart försent! Då ser jag Billie Joe ligga i gräset och slappa så jag går fram till han och vi börjar snacka. Sen helt plötsligt frågar jag vad dem hade för förband.
Billie: Äh det var nått jävla band som hette typ Boys Like Girls!
Jag: Va?! Boys Like Girls dem är så jävla bra!
Billie: Jag vet fan inte vilka det är.. (nånting mer)
Jag: Va?! Dem är ju fan asbra! Fast ni är ju självklart bäst (fast i tankarna då hade jag ju AAR men det behövde ju inte Billie veta!)
Sen småpratade vi lite till, tills jag kom på att jag var tvungen att gå. Men vet ni vad jag säger då, som avsked till sångaren i ett av mina forna favoritband!? Jo..
Jag: men.. Tjaråå! (TJARÅÅ av alla hejdåfraser, sen bara går jag därifrån och vinkar)
Billie: Tjaa! (Ja hans svar var inte mycket bättre..)

Ja om detta hade hänt på riktigt, ja alltså om jag hade kommit försent till Green Days konsert och missat både dem och BOYS LIKE GIRLS, ja då hade jag nog varit tvungen att skjuta mig själv!
G DB L G
Men nu måste jag återgå till sökandet av den perfekta kostymen.
TJARÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0