Maskeradparty

Här kommer bilder ifrån helgens maskeradparty. Det var en trevlig kväll fast det hände lite dramatik. Jag skrev världens fylleinlägg, sorry about that! Men jag säger bara: det är tur det finns så bra människor! Det var en väldigt snällt av en (okänd) kille att ta hand om min plånbok! Creds till honom. En fet smäll till mig. Men jag har lärt mig en jävligt stor läxa nu alltså.


Ursäkta den dragna blicken..

Jag var en "american football player" och jag tog med mig en..

..väldigt söt indian och..

..en väldigt söt kanin..

..och såklart denna heta tidning!

Hela gänget, Charlotte ta av dig klackarna nästa gång, du blir för lång :P

Vimmelbild

Playboy bunny och typ Tom Brady va?!

yeah, ja men jag är ganska biff.

fina flickor, en viking och tidningen

Fantomen på operan (egentligen inte..) och en snygg hippie!

Här har vi en clown och en viking och en..?

Det var det. Maskerader är roliga. (Om man inte super(eller tappar kanske jag ska säga) bort sin plånbok..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0