Mönstringen avklarad

Hallå ja!
Då var mönstringen äntligen avklarad. Overall gick det väl helt okej då. Styrkan gick ju pissigt dåligt, men se på mig, jag är inte så biffig. Konditionen gick ju desta bättre, hade kunnat gått bättre men jag har ju inte varken tränat särskilt länge eller hårt än så länge, det kommer. Sen syn och hörsel och EKG det var perfekt, skönt att veta. Inskrivningsprovet och talet med psykologen - gick okej..

När jag talade med mönstringsförrätaren så fick jag veta att jag är preliminärt antagen till tjänstgöring (frivillig). Så då kommer dem kontakta mig om det blir så och jag får tacka ja eller nej. Jag är då inskriven som Insatssoldat, Beriden Högvakt, det förbandet ligger på Kungsängen här i Stockholm.

Nu är det bara vänta och se, och tänka över detta väldigt noggrannt. Plus träna, det viktigaste av allt!


Min första tanke: Hur i h*lvete ser man under dem där hjälmarna :)?

Hörs senare, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Caroline

ååååh!!!

De är ju där jag vill va!!!! bajsigt orättivst!!!!! :O

2009-10-14 @ 19:28:43
URL: http://carolineflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0