PtotheItoheStoheStotheEtotheD

Jag är inte så lite PISSED nu! Jag har ju som sagt inte kunnat sitta med min egen data eftersom det har varit något fel på internetet, så jag bestämde mig för att ta med det till stan imorgon och lämna in på Phone House! Men så fick jag något infalll i att kolla om SIM-kortet var i, men det var BORTA! Vem i helvete har pillat ut mitt SIM-kort?! Kan ju inte finnas så många att välja på! Men till vilken mening om man får fråga! Nej men nu är jag fan FÖRBANNAD med stort F! Min data är mitt liv och jag kan inte sitta med den utan ett SIM-kort!! Okej det där om "mitt liv" lät lite patetiskt, men det är faktiskt otroligt svårt att klara sig utan datan, nog för att jag har pappas nu men snart åker jag ju till skolan igen.. Hoppas P H har en lösning på mitt problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0