Skandal

Tjenare!
Jag är ju en busy woman så därför har det gått lite segt på bloggfronten. Ni vet jobb och sånt där kom i vägen, jag och Charlotte har ju fullt upp med att fixa Halloweenpartyt, har varit massa strul.
Idag så har jag även varit på middag hos Malin som har varit en av mina praktivärdar, Lena och Gudni (mina andra praktikvärdar) var också där. Det var mycket trevligt, fick även en liten present av Malin :) sen så fick jag present av Lena och Gudni igår. Måste verkligen säga att denna praktiken var överlägset bäst, ganska nöjd med betygen också :D

Jag skulle vilja hälsa till Sven och Dan, som är trogna läsare! HEJ HEJ PÅ ER ERA BUSUNGAR !!

”Det är bara nejsägarnas åsikter som hörs, men vi är många som tror på brytning”, säger Karl-Gunnar Malm (till höger). Han får medhåll av Sven Malm, Christoffer Malm, Göran Follstad, Rasmus Åsell, Andreas Åsell och Ricky Prestberg. Foto: Sandra Högman
De vill ha uranbrytning i Oviken!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Har ni något tema på halloweenpartyt?

2009-10-28 @ 18:24:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0