Världsnaturkortet WWF

Tjena!
Haft en lång och jobbig dag idag. Inte hunnit med att träna heller då det har varit saker som skulle fixats. Men nu är det mesta klart och jag hoppas på att få tiden över till att träna imorgon! Har beställt klänning till halloween också, bara en liten del av outfiten men alltid nått i alla fall! Sen så har jag beställt ett nytt bankkort också, valde världsnaturkortet maestro. Ska testa och se vad jag tycker om det. Det är ju en tiger på kortet så det är ju lite finare än dem gamla vanliga i alla fall :)
Tyvärr skulle det ta ett tag att få ett nytt kort. Först ska dem skicka hit en massa papper och jag ska skriva under och skicka tillbaka sen skickar dem kortet inom en vecka när dem fått tillbaka ansökan. Det lär ju ta ett tag.


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0