Vrålhungrig

Denna veckan segar sig fram alltså. Längtar bara till höstlovet, då ska ju halloween firas! Men nu måste jag ta mig igenom dem sista 3 veckorna på praktiken, det är en väldigt bra praktikplats men det är så drygt. Förlåt, men jag är så trött på dessa fyrbenta varelser nu. Det funkar som hobby men inte mer.. Jag vill inte ha ett liv med ett jobb som varar 7 dagar i veckan i alla väder. Där man måste gå omkring med smutskläder och mocka skit - nej det är inte jag. Jag gjorde ett jävligt dumt val, men detta är Sverige jag kan alltid välja någonting annat senare när jag är klar med denna utbildning.

Okej, jag slutade visst inte där jag började. Men det brukar bli så. Nu ska jag i alla fall fixa mig något att äta. I'M STARVING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0