Digitalkamera

Funderar ju på att köpa mig en digitalkamera. Känner att jag verkligen är i behov av en!
Har kollat runt lite på nätet och hittat en kamera som jag blev riktigt förtjust i. När jag väl bestämmer mig för någon viss pryl brukar det inte vara så lätt att locka mig med någon annan :P då ska jag banne mig ha den jag bestämt mig för! Precis så var det med min kära dator, sa åt pappa "Om jag inte får den vill jag inte ha någon dator, då är det lika bra vi skiter i det här!"

Det funkade ju för här sitter ju jag med min fina, fina data. Det är så kul att göra så någon får dåligt samvete. Oj, hur låter jag egentligen, men erkänn att jag har rätt?!

Men det var inte därför jag började skriva det här inlägget, det var för den fina kamerans skull. Det är i alla fall en Canon digital IXUS 100 IS i färgen gold, som jag fastnat för. Den är liten, snygg och helt perfekt!


Se själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0