Hemma

Blir ett snabbt inlägg såhär innan maten.

Har avklarat första dagen av min fem veckor långa praktik nu. Kan säga att det nog kommer bli ganska soft. Idag har vi knappt gjort någonting alls, bara små grejer och sen har jag ridit två hästar också. 1 av dem är Elding, som var en av mina favorithästar när jag gick där på ridskola :)
Dem har ju en del föl där också, och jag måste säga att islandshästföl måste nog vara bland de gulligaste fölen, dem söta små lurvtufsarna!

Nej men nu ska jag gå och äta köttfärssås och pasta.

See you later♥

Kommentarer
Postat av: MOSTAFFA

Eyyyyh!!!!!! ta inte med chili i köttfärssåsen den blir typ stark då!!!^^

2009-09-21 @ 20:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0