I Stockholm

Hej!
Har haft fullt upp senaste dagarna så jag har inte riktigt hunnit med att blogga. Ni vet prov, klassfoto, läxor, packning och sånt tar upp tiden. Ja, i alla fall så åkte jag hit igår vid sju, kom fram 12 på natten till Stockholm. Gick ändå rätt fort då jag sov mest hela tiden på X2000 tåget, hade ju två säten för mig själv :D
Ändå rätt stort av mig att sova så mycket på tåg, antar att jag var vääldigt utslagen.

Måste berätta om en till sak! Vi hade ju kommit på en jättebra idé, alla hade på sig toapapper virade runt boobsen, hotpants/shorts, röda läppar och mycket smink plus väldigt tuperat hår! Sen så hade Erika bruna kläder och var brun i ansiktet (bajskorv) och Lola hade på sig en blå overall (städtant). Sen hade vi en skylt "Äh, vi sket i det här" och jag och Emilia hade en till skylt "Eey vi är typ skräpet"
Så togs det med toaborste, gummihandskar och toa rengöringsmedel. Plus att Josefin K hade en toaring runt halsen som det stog "Sikta, skjut" på.

Fattar ni vad snygga vi var eller, alla var jättepepp och väldigt spexiga! Men tror ni att vi fick ta ett foto heller! Nää, inga skyltar fick vi ha. Plus att dem sa åt oss att gå och sätta på oss kläder. Så JÄKLA töntigt av dem! Seriöst, man ska få spexa när man går i trean, det gör man på ALLA skolor!
Nej men ni vet inte hur jäkla förbannad det här gör mig! Nu fick ju vi ett "väldigt" spexigt klassfoto NOT! Fan vad ARG jag är!!!!!!!!!!!
I'M PISSED, I'M PISSED, PISSED PISSED AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

och du kan ju lägga till att vi fick ha både skyltar och kyssas på elevrådets klassfoto!? är inte de stötande också då eller, där både två tjejer pussas och en kille och en tjej... jävla skolA!!!

2009-09-21 @ 21:44:21
URL: http://carolineflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0