It's been a while..

Hello!
Har inte haft varken tiden eller orken att sitta med datan dem senaste dagarna. Det har varit mycket med skolan you know ;) Jag och Josefin är stallchefer hela veckan vilket tär en del på krafterna.

Sen så har vi haft gruppfälttävlan hela dagen idag på skolan. Jag har varit gruppledare och Emilia har varit i mitt lag :D Vi var lätt snyggast, med partyhattar, glitter, rosa etc.! Jag hade tyvärr "a bunch of assholes with severe attitude problem!" i mitt team, men dem lämnade vi bakom oss. Namnet var då "Team cRoCoDiLe"!
Klockan halv 8 ska vi tillbaks till skolan, skänka pengar till cancerfonden och delta på prisutdelningen.
WE MAY NOT WIN BUT WE WIN A LOT OF FRIENDS!

Bilder kommer.
Noo peeps nu är jag hungrig som en jude, better be goin!
See you later alligator, noo i mean..
AFTER A WHILE CROCODILE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0