Jasper

Uppe med tuppen idag. På en lördag! Men kan man inte sova så kan man inte. Har legat och läst Twilight sedan halv 8 men läste ut den så nu sitter jag här med datan och fördriver tiden i stället. Lyssnar på alla vardagliga ljud, som en väldigt irriterande människa som inte kan få igång sin bil.. Åh jag BEHÖVER den tredje boken men den är utlånad på skolan, vad gör jag? Jag blir galen!

Edward vet vi ju alla att han är dödligt snygg. James (Cam Gigandet) han var jävligt snygg han med men Cam är snyggare i verkligheten. Carlisle är också charmig & stilig tycker jag :)
Men har ni tänkt på vad snygg Jasper är?! Se bara:



Jag längtar så tills New Moon kommer på bio!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0