Mönstring

FAN FAN FAN tänker jag börja inlägget med eftersom ALLT jag skrev nyss försvann! Helvetes blogg.se. Ja just så känner jag nu!

Men vad jag ville komma fram till var att jag har fått besked om min mönstring (eller antagningsprövning som det så fint heter för tjejer.) Jag ska i alla fall få mönstra den 13 oktober i Stockholm! Åh jag börjar redan bli nervös. Tänk vad läskigt att åka iväg och mönstra helt själv i Stockholm. Men hey, that's life i guess?! Fast jag får bara beställa tågbiljett den 12, det sög eftersom Green Day spelar den 11 i Globen. Fast jag ska försöka tänka ut en bra anledning till att få åka dit redan den 10 okt då! För det skulle vara en jäkligt grym upplevelse att få se GD!

Seriöst, jag MÅSTE se dem. Det skulle vara perfekta hösten för mig då. Och om jag får se dem lovar jag att aldrig gnälla något mer i höst :P

Sov gott, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0