Stallchefsveckan är över!

Äntligen är min vecka som stallchef över! Dåligt sleten man var igår efter 2 timmars sömn eller?! Det var väl inte lika roligt på The Corner i lördags. Det var typ BARA sliskiga utlänningar och gammelgubbar, huaa. Fanns ju inte många snyggingar om man säger så.

Jag och Josefin gick ju lite fel först när vi skulle till The Corner så då träffade vi på två killar. Ena sa att han hade en svart jaguar och att de skulle på fetaste festen på Tylösand och om vi ville med, vi tackade nej för vi ville ju dansa loss på The Corner. Sen så frågade han vilket land jag kom ifrån, han tyckte tydligen jag såg ut som en serbokroat, jahaja.

Skäms på mig som inte lägger upp några bilder, det ska jag bli bättre på, i promise :)

PUSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0