Vilken dag

Hejsan hoppsan!
Gud vilken jobbig dag det har varit idag! Svinkallt, och sen har det fan blåst värre än Katrina orkanen! Drygt med praktik, och jag har bara börjat på min 2:a vecka idag. Men en sak är säker i alla fall, och det är att jag aldrig, ALDRIG tänker jobba med hästar! Fyfan!

Ikväll är det idol också, glad gubbe :D! Men först är det bäst jag tar itu med min powerwalk, sen får jag nog köra lite magövningar och lite armar också kanske, annars är det bara vinka hejdå till lumpen.
Plus att imorgon så ska jag testa på orientalisk dans! Fan vad roligt, har alltid velat lära mig det! Det är gratis nu första gången man testar på det så det är ju perfekt. Sen startar dem upp med kurserna nästa vekca, då kanske man lika gärna kan börja, man kan ju i alla fall vara med enda tills skolan börjar igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0