Back in black

Tjenare!

Är ju tillbaka på skolan. De senaste dagarna har varit helt galna!
Vårforum var helt underbart kul och helt galet! Det var bland de galnaste jag gjort på länge. Det hände så mycket sjuka saker. Verkligen tre dagar jag skulle vilja göra om, NU, flera gånger om!

Sen var jag med om en helt sjukt jobbig tågresa påväg ner hit. Först är det något som krånglar i Bollnäs så vi blev tvungna att byta till buss i Ljusdal, sedan var det tåg ifrån Gävle sedan var det till Stockholm och få nya biljetter. Då får jag typ vänta i en timme på hjälp. Sen får jag nya biljetter och hoppar på x2000 till Göteborg. Nej men då har jag en alkolist mitt emot och till råga på allt blir tåget försenat!!
Då missar jag sista anslutningen i Göteborg och dem säger att vi ska få ersättningstaxi till Halmstad. När jag och två andra killar som också skulle till Halmstad kommer till taxibilarna, ja då säger dem att dem redan åkt!
Fan vad frustrerande och alla på SJ hade slutat så vi fick leta reda på några väktare som sa till en ifrån SJ som inte åkt hem än. Så äntligen kirra hon en taxi och vi fick åka hem! Sen vägrade taxichauffören köra förbi Harplinge men killarna jag åkte med var så schyssta så dem skjutsade hem mig, snällt :)

Var i säng 2 på NATTEN! Skulle varit i Halmstad klockan halv nio i vanliga fall!!

Nu drar jag hem och slänger mig i duschen
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0