Heels till studenten - check!

Hello!
Ligger i min säng och får lite smått damp på mina utslag som jag fått. Det kliar nått fruktansvärt alltså, helt insane! Vet inte hur jag har fått utslagen heller, de dök ändå upp för några veckor sen och de har bara blivit värre. Har på hela magen och ryggen, bröstet och halsen. Det är inte najs, man har ju bara lust att klösa sönder hela huden, usch.
Tidigare idag så vinkade jag av min kära vän och bror på tågstationen. Själv åker jag inte tillbaka till Halmstad förräns imorgon klockan 06:36, gött.. Eller inte. Men i alla fall. Jag har kirrat mina heels till studenten nu, de är farligt läckra! Helt vita, dock knallrosa på insidan. Skyhöga är dem också - i - like - it - !
Nu ska jag kika på Gossip Girl innan middagen!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Charlotte

pattlisa

2010-04-12 @ 21:10:40
URL: http://charlottemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0