Påskhelga!

Sitter just nu och väntar på min kära bästa vän Charlotte. Hon ska komma till mig idag, efterlängtat!
Vi har mycket att prata om. Får se vad vi mer ska hitta på i huvudstaden. Det vi brukar kanske. Vilket innefattar - shopping, fika, mys och massa talk. I like it.
Igår så var det ju söndag. Jag och Olle skulle övningsköra i Djursholm. Men det blev som det blev med det eftersom bilen krånglar igen. Jag tycker skroten är det enda stället den där bilen passar på nu alltså. Så eftersom den inte startade fick vi åka kommunalt hem igen vilket tog oss 2 bussar, en lång promenad, lång väntan, 1 pendeltåg, lite mer väntan och sen bil. Jag hatar bilar just nu.
När vi kom hem, lite försenade var det tre-rätters middag hos grannarna. Det bjöds på laxkavring, sill & potatis, nubbe, entrecote, rödvin och tårta. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0