Utbränd

Borde egentligen gå och lägga mig nu känner jag men vill bara skriva ett litet inlägg först.
Tisdag idag och skola. Haft en väldigt dryg skoldag med svenska, religion och ridning. Vi hoppade terräng på ridningen vilket var jättekul, blev dock väldigt förbannad på våran lärare eftersom lektionen var helt värdelös. Fick säkert bara 5 minuter sammanlagt effektiv ridning. Jag red Dirigent och jag må säga att jag gillar den hästen alltså, han är så ärlig och så himla cool. Puss på han!
Även bokat hemresa till Vårforum nu, gött! Längtar som fan, vi kommer ha så jäkla roligt. Nu blir det att ladda batterierna så man orkar med en tre-dagars. Jag känner mig helt utbränd av mitt liv nu alltså. PA-arbetet, skolan, resor fram och tillbaka, stress inför student, kirra jobb, lumpen plus massa annat. Jag känner att jag behöver chilla några hekto alltså. Och med det ska jag nog sova nu.
godnatt♥
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!

Peace and Love 2010 kommer lätt att bli den roligaste festivalen någonsin tror jag, jag är taggad till tusan! Har du varit/arbetat där tidigare? Vet du något om hur det fungerar med fördelning av arbetspass? Jobbigt att bli helt ensam utan någon man känner, om du skulle vilja så får du gärna hänga på i vårat lilla gäng.:)

Ju fler desto roligare!



Kram

2010-04-16 @ 06:22:25
URL: http://sannanaeaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0