25 augusti

Nu har det gått fem dagar sen min crappiga födelsedag ägde rum, dem blir verkligen sämre och sämre för vart år som går. Jag märkte inte ens att jag fyllde år, om det inte hade stått på facebook så hade väl även jag glömt bort det. Man fick ju till och med baka födelsedagstårtan själv. Det som var bra var att jag fick fira den med min bästa vän, det gör en ju lite gladare.
Fan, vad sitter jag och snackar om egentligen. Men det är så det blir när man känner för att vara lite djup såhär på kvällskvisten. Åh, vad jag saknar att vara sådär härligt solbränd. Jag saknar den underbara Spanienresan jag gjorde tillsammans med Josefin. Just nu känns det som livet bara går på tomgång liksom. Det händer ingenting, ingen ork har man heller. Jag är inte gjord för sånt här, jag behöver umgås, annars förfaller jag.. Nej nu ska jag sluta skriva som om jag har blivit schizo.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Kom hem då baby :) <3

2010-08-26 @ 15:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0