All of these moments just might find their way into my dreams tonight

Skolorna börjar vanligtvis nästa vecka, Plönninge började denna? Jag vet inte, jag går ju inte där längre.. Det skrämmer mig lite att säga det men, det är verkligen över nu, på riktigt. Det har inte riktigt gått upp för mig förrän nu. Jag kommer aldrig mer sätta mig på tåget ner mot Halmstad med en alldeles för full resväska för att sedan träffa dem vännerna som man under alla tre åren tog för givet. Jag önskar att jag aldrig gjort det, det är så mycket jag skulle vilja göra om, om jag bara hade chansen.
Jag ångrar att vi nästan aldrig hittade på saker tillsammans. Jo vi festade, rätt mycket också. Träffades i skolan, det gjorde vi varje dag. Men var tog alla tjejkvällar vägen? Det fanns så mycket annat vi kunde göra, mycket annat som har betydelse. Fan, vilken ångest jag får nu!
Om jag fick göra om gymnasietiden hade jag tagit vara på den så mycket bättre för hur som helst går den inte att få igen. Jag vet att man längtar som en galning efter studenten och när den är där är det den lyckligaste dagen i ens liv. Men efteråt kommer ångesten krypande. Jag lovar! Jag saknar mina fina vänner så jäkla obeskrivligt mycket, damn alltså!

Kommentarer
Postat av: fiiiia

<3<3

2010-08-18 @ 19:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0