Gamöga

Haha, erkänn jag lyckades att göra det världsberömda gamögat? :D
Hehe, nog om ögat! Idag så har man powerwalkat och cyklat redigt mycket, så tillräckligt med motion har man allt fått. Cyklade och mötte upp Marre i Vällingby Centrum, vi tog en fika och snackade shiiit! Riktigt kul att träffa henne, det var ett tag sedan sist. Vi ska träffas fler gånger då hennes vistelse i Stockholm kommer bli hyfsat lång vilket känns kul som fan. Bestämdes att hon ska följa med mig på Make Up Stores stora höstvisning 2 september, naaahaahaajs! Btw, tyck synd om mig, jag rispade upp hela benet på cykeln också, det är värre än vad det ser ut, hihi.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

hahah nej så där är inte gamögat! du kan inte

2010-08-25 @ 13:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0