30 minusgrader

Hejhej!
Det är helt sjukt kallt här uppe i Jämtland, ligger på ungefär 30 jäkla minusgrader! Det går seriöst knappt vara ute, höuva! Var och julhandlade lite idag med, blev ändå inte helt klar. Jobbigt läge må jag säga. Blir väl en sväng imorgon med papi också kan jag tänka mig, han handlar ALLTID ALLA klappar dagen innan jul HAHA!
Sen var det en trevlig julmiddag hos Malins mamma med massa god julmat och julgodis, kommer bli ännu fetare än vad jag redan är efter denna julen, men försöker att hålla allt på en rimlig nivå men ibland räcker inte det till :S. Sen är det så svårt att hitta motivationen till att träna såhär i juletider speciellt när det är så jäkla kallt, men ska försöka köra lite hemmaträning imorgon i alla fall.
Jag har förresten kommit på världens briljantaste träningsidéer som jag ska köra igång med mina kära lumparkamrater efter jul, vi kommer bli soooo fit! För nu jäklar skiter jag också fan i min jävla fot och mina förbannade benhinnor, jag må fasiken träna nu alltså och det jag har kommit på nu är sååå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0