Mellandagsrea

Hejhej!
Nu har julafton passerat och juldagen och snart också mellandagsrean. Snart är det nyår och sen blir det tillbaka till verkligheten igen. På juldagen var vi på skalet, det var lite galet men rätt kul, eller.. Eller i alla fall förfesten haha. Nu befinner jag mig i Stockholm med Charlotte, vi försöker fynda så gott det går på mellandagsrean. Vi åkte x2000 1 klass ner, jag gillar det, allt för 0 kr. Frukost bjöd dem också på, hehe, man kände sig lite vip. Ska nog forsätta att åka 1 klass, det känns som det är mer min grej.
Snart är det nyår också, har fortfarande inte hittat nån klänning men vet inte om jag ska ha det. Jag kan ju inte ha klackar eftersom jag fortfarande har ont i foten.. Får se hur det blir, i-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0