Trött och jävlig

Hejhej!
Det var ett tag sedan jag skrev nu känner jag. Men man har ju såklart fullt upp nu på dagarna inne på K1. Har haft en ridvecka på K1 med massa exercis med vapen och närkamp. Det har varit tröttsamma och jobbiga dagar med BRAK från helevetet, haha lite skönt också ;) Jag har även hunnit med att bli tillståndsryttare, och sparkad av en hest som jag red två gånger igår (Regent). Han var helt vild att borsta av efter ridning, han attackerade och då är jag seriös, har aldrig varit med om att hästar har betett sig på det sättet som några av hästarna där gör, det är helt sjukt.
Det är helt sjukt vad trött jag är! Nu ska jag ta och sova så jag orkar med morgondagen, hade tänkt att köpa digitalkamera och julklappar och sånt imorgon :)
ha det bra! schlaf gut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0