I Uddevalla

Hallå!
Sitter just nu hemma hos mormor i Uddevalla. Åkte buss hit igår, det var verkligen på håret att jag hann med men Sophia körde grymt och vi kom fram i sista sekund. Måste TACKA Sophia än en gång känner jag :)
Väl framme så bjöds det på kyckling och potatissallad. Var väldigt trött så la mig tidigt.

Idag så har vi varit ute på Torp och shoppat lite. Fick en ny fin väska av mormor :)
Sen så handlade vi en cowboyhatt, bälte, pistol och hölster tills på onsdag. Så jag kommer vara så ball på Wild West Steakhouse på studentfesten på onsdag, höhö. Sen så fikade vi. Blev morotskaka och varm choklad för mig, mums. Sen när vi kom hem blev det fika igen, haha, årets första semla för mig. Gött! Ikväll ska det även bjudas på min favoriträtt --> lasagne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0